Zostań modelką lub modelem KLIK

niedziela, 28 listopada 2010

Pożegnanie

Moi kochani, podjęłam decyzję o tym że odchodzę z bloga. Już jej nie zmienię. Chciałabym Wam podziękować za wyrozumiałość, kiedy nie pisałam. Dziękuję za Wasze komentarze, pod notkami. Dziękuję ze to że czytaliście, po prostu za to że byliście.Dziękuję też Magdzie, że ze mną wytrzymywała bo wiem jaka potrafię być kiedy mam zły humor. Mam nadzieję że pomożecie Magdzie w prowadzeniu bloga, że kiedy będę tutaj wpadać to będę widzieć wiele komentarzy.

Ja postanowiłam założyć swój własny blog, i chcę się na nim skupić. Bardzo serdecznie Was na niego zapraszam: http://twoje-stardollowe-zycie.blogspot.com/ Jeżeli dodacie się do obserwatorów będę wdzięczna, planuję zrobić mini konkursy na otwarcie ale muszę podreperować budżet.

Co do modelek do stylizacje będę to kontynuować na nowym blogu, jeżeli nadal chcecie być modelką zgłoście się tam w zakładce: Modelki do stylizacji.


Jeszcze raz bardzo Wam dziękuję za wszystko i ciesze się że spędziłam na tym blogu tak dużo świetnych chwil.

Pozdrawiam


Sweet0Monisia


;*

1 komentarz:

olcia21031 pisze...

żegnaj :((( szkoda że odchodzisz :((( na pewno zajrzę na twojego nowego bloga :)))

olcia21031